1 d’abril del 2026

"No tinc por" una dolça història per descobrir tot el que té de bo la nit (11/04/2026)

Amb motiu dels festius de Setmana Santa, el Sarau del mes d'abril es trasllada fins al segon cap de setmana del mes. Dissabte 11 tindrem un espectacle ben especial "No tinc por", amb la companyia Kali Teatre. Una història quotidiana, divertida i participativa, que ajuda a petits i grans en l’aventura d’anar a dormir. Sorpreses, tendresa i molt d’humor, per descobrir tot allò que té de bo la nit.


Avui és la primera nit que en Pere dorm sol. És hora d’anar a llit i en Pere té por del silenci de l’habitació, de la tempesta, de la foscor i del monstre que hi ha dins de l’armari. La Lluna inventarà històries i jocs per ajudar-lo a enfrontar-se i vèncer aquestes pors. Junts descobriran que la nit té moltes coses extraordinàries i que amb el poder de la imaginació podem canviar, fins i tot, els nostres malsons.

No tinc por és una experiència divertida i propera, on tots ens hi veurem reflectits. Una història que pretén ser un ajut pels més petits per aprendre a dormir i pels grans per acompanyar-los en aquesta difícil aventura. L’aventura d’anar a dormir. Una dolça història per descobrir tot el que té de bo la nit.

I com sempre, durant tot el matí podreu adquirir els millors productes d'alimentació a la nostra Fira d'Artesans.